středa 19. srpna 2015

Zdravý a krása- Kokosový olej

Já jakožto milovník všeho kokosového jsem neváhala a před necelým půl rokem jsem si pořídila kokosový olej (samozřejmě doteď, nemám furt ten jeden co jsem si koupila:-D). Kupovala jsem ho s tím že ho budu používat jako masku na vlasy, jelikož jsem se dočetla že celkově regeneruje a pečuje o vlasy a vlasovou pokožku a kůži zároveň. O tom že bych ho někdy použila na vaření mě ani nenapadlo, což byla opravdu velká chyba. I přes to že jsem z kokosového oleje nevařila mi celá sklenice od Khadi 270ml vydržela zhruba na měsíc (vlasové zábaly každý týden+ oil pulling+všemožné natírání všech možných míst:-D). Je třeba zmínit že kokosový olej tuhne při teplotě cca 25 stupňů, mě se tedy lépe nanáší v tekutém stavu.

Účinky: Obnovuje proteinovou strukturu narušených vlasů. Dodává vlasům elasticitu a předchází jejich poškození. Omlazuje a vyživuje suchou a stárnoucí pleť, chladí zanícenou pokožku. Regeneruje pokožku spálenou sluncem, lehká poranění a popraskané rty. Zjemňuje a vyživuje suché ruce a chodidla.  A na čem závisí jeho téměř dokonalé účinky? Na obsahu vysoké koncentrace  mastných kyselin laurové a myristové.

No a jelikož jsem se přeci jen dostala k tomu že z něho i vařím, mohu jen jen doporučit na pečení. Všude kde by jste jinak přidávali máslo, nebo jiné tuky. Úžasná vůně, i chuť, proto na něm smažím základ na čínu a kari.

Žádné komentáře:

Okomentovat