pondělí 10. srpna 2015

Začátek cesty

Ještě mám před sebou spousty práce...

Jsem ráda že Vás mohu přivítat na svých stránkách. Věřte že pro mě zakládání nových stránek nebylo lehké, už jen pro to že jsem se zařekla že už si žádný "blog" nezaložím. A důvod? Asi jako u většiny z nás kteří ze starých stránek odešly, nedostatek času a hlavně vůle, nebo třeba nespokojenost po technické stráně (U mne tedy ještě zapomínání přihlašovacích údajů:-D) Možná i pocit že jsem se nutila honem rychle něco vymyslet a napsat. Konečně jsem si uvědomila že to dělám hlavně pro sebe.
 A proč tedy začínám zase?(A tentokrát už naposled:-)) Je to touha psát a tvořit, sdílet střípky z mého života a věcí které mám ráda zajímají mě a kterým se věnuji, a nebo si jen tak oddechnout od každodenních povinností, a proto bych byla ráda kdyby to bylo odpočinkové místo i pro Vás.

Takže co tady vlastně najdete? Jelikož jsem se stránky rozhodla pojmout jako zápisník najdete zde různorodé články na téma jež mě zajímají, zápisky z cest, názory, motivaci, inspiraci, a články o lidech kteří mě inspirují alternativní směry, zdravý a krása a další různá povídání. Jelikož jednou z mých vášní je fotografování a malování určitě zde najdete i pestrou fotogalerii a ukázky z mé tvorby, a nesmím také zapomenout na psaní fantasy takže se můžete v budoucnu těšit i na pár ukázek z mé mini knihy kterou jsem napsala. Doufám že se do budoucna bude Zápisníček vyvíjet směrem dopředu a nabídne Vám zrovna to co hledáte.

Možná bych měla na úvod napsat ještě pár vět o sobě, jelikož nechci zacházet moc do soukromý, napíši jen to nejzákladnější, a kdyby Vás zajímalo víc stačí napsat ráda si s vámi popovídám:-)
Jak jsem již zmiňovala mezi moje zájmy patří fotografování, malování a veškeré tvoření, jakožto i psaní, vaření (určitě se můžete těšit i na recepty), esoterika, alternativní směry, záhadologie, bylinkaření, zdravý, jóga, turistika, historie a samozřejmě mám doma pár chlupatých příšerek, mezi ně patří čtyři potkaní fešáci Bonifác, Barnabáš, Karlík a Bedřich, fenka Flat Coated retrívra Ari a jedna křečulka Vanilka která se záhadně naklonovala na pět menších:-D Výčet to není nejmenší a tak doufám že se ještě dostanu k podrobnějšímu přiblížení mých zájmů v jiném článku.
Jinak malý výčet toho co poslouchám za hudbu najdete na profilu kde se o mě dozvíte ještě pár informací které nepadly zde.

Doufám že si užíváte teplé(horké) letní počasí a u dalšího článku na viděnou (na počtěnou):-)



Žádné komentáře:

Okomentovat