úterý 18. srpna 2015

Najdi svoje poslání



Vše tvořené potřebuje inspiraci a motivaci...


Proto jsem se rozhodla na lehce motivační článek o psaní a jiném tvoření. Možná stejně jako když jsem byla na začátku já, jste měli pocit že pokaždé když začnete tvořit, po nějaké době s tím přestanete, a důvod? Možná si myslíte že to nemá cenu protože už jsou lidé kteří píšou, malují, skládají, hrají (...) lépe než vy. Tak jsem to měla já. Naučila jsem se že je to špatný přístup, nikdo na světě nikdy nebude jako vy a vaše tvorba, nesrovnávejte se s ostatními, ale srovnávejte se se svým starým já. Najednou zjistíte a uděláte si nezkreslený pohled na to co jste již dokázali. Možná jste to prostě jenom zkusily. A to je právě ono! Už nejste osoba která přemýšlí o tom jak by mohla psát, ale osoba která píše. Nekoukejte na to že někteří už píší knížky, nebo mají úspěšnější web atd.


Každý máme nějaké sny, ale naše logické myšlení nám vždy do vědomí postaví nějakou překážku, co by, kdyby.


To je jeden z prvních kroků, opustit od této překážky a začít na sobě a svých snech pracovat. Není to jednoduchá cesta, ale stojí za to. A pak vlastně zjistíte že vaším cílem není se dostat mermomocí do cíle, ale vychutnávat si tu cestu pokroku.


Zjistíte že vlastně není důležité jestli jste úspěšně dokončily "misi", ale to že jste vůbec nalezli odvahu začít si své sny plnit.


Proto na Vás apeluji staňte se draky a pečujte o své dračí vajíčko, na dlouhé cestě zjistíte že se z něj stal malý dráček, bude trvat ještě mnoho času než se z něj stane velký a silný drak, ale jestli to nezkusíte nebudete mít ani to vajíčko :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat