neděle 16. srpna 2015

Moje vlasová cesta

Vlasy jsou prý korunkou krásy...

Já jsem vlasy vlastně neměla nikdy dlouhé v dětství jsem chodila ostříhaná "na hříbka", po té jsem si je nechávala na podkovu nebo mikáda, jen málokdy mi dorostly dál než na ramena, a to nepočítám věčné barvení, odbarvování a zase barvení, kulmování, žehlení fénování..no prostě si dokážete asi představit v jakém stavu byli asi moje vlasy...


Když už mě chytla mánie že si je nechám narůst, to bylo myslím před čtyřmi lety vydrželo mi to rok, vlasy jsem měla lehce nad lopatky, ale jelikož jsem si je pořád barvila (i když už jsem to střídala s hennou), konečky jsem měla v tak hrozném stavu že se mi furt lámali a vlasy stejně nerostly dál, takže jsem vzala nůžky do ruky s rozhodnutím že teď je to naposled. Vlasy jsem si ostříhala opravdu na krátko, na hodně krátké mikádo, ale opravdu pekelně krátké, vlasy jsem si naposled obarvila na hnědo abych neřešila odrosty (což stejně nevyšlo jelikož moje poslední barva byla zrzavá ještě umocněná hennou takže mi to hezky vylezlo:-D). Už jsem si ani nepamatovala jakou vlastně mám přírodní barvu vlasů. Vyhodila žehličky na vlasy a fén, všechny laky a různé serepetičky co jsem měla na to aby moje zničené vlasy vypadala jako zdravé, ale všichni víme že to vlastně vlasy ničí úplně stejně. Uplynuly tři roky od mého posledního epického oškubání, naučila jsem se spoustu věcí o vlasech a jejich péči a používala jsem /a používám dál jen pomocníky jako kokosový olej, amarantový olej, olivový olej a směs olejů od Khadi. Používám jen šetrné šampony a kondicionery s přírodními složkami značky Alverde, nebo Khadi a jiné. Vlasy jsem si stihla v průběhu těch tří let párkrát zastřihnout abych ulevila konečkům, vždy střihnu tak o deset cm, naposledy před třemi dny. A chystám se použít Bioaquanol H, U.
Samozřejmě tomu napomohla změna celého životního stylu a stravování. o kterém se rozepíšu někdy příště.

K barvám už jsem se nevrátila a ani nehodlám, myslím že je to zbytečné, nejvíc člověku sluší jeho přirozená barva, navíc vlasy krásně zhoustly a já jsem sama se sebou spokojená a už se opravdu těším až mi vlasy odrostou úplně, i když vím že to bude běh na hodně dlouhou trať.


Před zástřihem Srpen 2015 (foceno mobilem)

Po zástřihu (Po ránu:-D)

Odrosty, konečně jde vidět moje přírodní barva, takhle na světle vypadá jako klasická myší šeď, samozřejmě za různých světelných podmínek mají vlasy jinou barvu, občas se zdají tmavě hnědé, někdy zlatavé a někdy světle hnědé:-), jinak musím zmínit že jako malá jsem měla vlasy špinavý blond:-)


Odrosty v délkách







Žádné komentáře:

Okomentovat